Sabtu, 16 April 2011

bosan aku

mimpi dan harapan..angan dan kemauan,apakah hnya itu yang ada dlm benaku..apa toresan toresan warna kelam yg mengarahkan aku mengejar itu..mengejar smua rasa yg tak pasti bhagia n terkemuka dlm hdpku
janji harapn renungan dan kehancuran yg slalu boat aku tak tw..boat au lupa n lelah tntag khdpan ini..
Wahai enkw segala bntuk penat,lyak kah aku membuang n tak pernah punx rasa it..knpa kau penat..jwb au..knpa kw slalu diam..aku dsini sndiri,sunyi..dan gelam yg aku dpati...ada suara rancau bak menggelegar di luar sana..knpa kwuh tak hntikan saja gemuncing dsana knpa hanxa aku..aku yg dikt dmi dkt nampaki kaki ku berdiri n berusahat tuk memegar asa..apakah aku harus diam n menangisi atw aku lari kehutan lalu kejurang..?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Arsip Blog